برپایی میز خدمت مسئولین قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه استان هرمزگان +عکس

رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۳۱۷ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

همزمان با دومین روز از هفته قوه قضائیه و به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۳۱۷ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی همچون تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی ارائه کردند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی گفت: عمل به دستور ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور مسئولان قضایی در مساجد و دیدار بدون واسطه با متن مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم، از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در اقصی نقاط استان هرمزگان است.

مجتبی قهرمانی گفت: در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، ضمن استماع مطالبات ۳۱۷ نفر از شهروندان، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مردم دستورات لازم صادر شد.

شایان ذکر است: به مناسبت هفته قضاییه، برپایی میز خدمت مسئولین قضایی استان هرمزگان همزمان با بندرعباس در میعادگاه‌های نماز جمعه در ۱۸ حوزه قضایی سراسر استان برگزار شد.

برپایی میز خدمت مسئولین قضایی در نماز جمعه بندرعباسبرپایی میز خدمت مسئولین قضایی در نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.